Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hammond

  • Marjolein Hazewinkel

    Hallo orgelliefhebber!

    Wegens overlijden en verhuizing, hebben we besloten om ons electronisch orgel te verkopen. Ik heb er heel wat jaren op gespeeld en het heeft nog wel emotionele waarde.

    Enkele gegevens: Hammond Aurora Century, i.z.g.st., mooie echte Hammond-klank, verschillende registers voor geluiden, 2 klavieren, verschillende ritmes.

    Interesse? Mail even terug.

    Groetjes Marjolein

  • Peter

    Dag Marjolein,

    Misschien geheel ongepast maar toch maar gewaagd vraag ik u, aangezien u veel ervaring heeft op het electronisch orgel, of u mij de beginselen wilt leren om in ieder geval met 2 handen op mijn eigen orgel en keyboard te kunnen spelen. Momenteel speel ik alles met 1 hand en neem de sporen na elkaar op om ze later tot één geheel te monteren. Eventueel samen muziek maken op orgel en keyboard of andere instrumenten zoals saxofoon of klarinet lijkt me ook erg leuk. Ik bespeel meerdere blaasinstrumenten.

    Als er andere mensen zijn die dit bericht lezen en mogelijkheden zien kunt u natuurlijk ook reageren.

    Groeten,

    Peter.

  • agnes

    Hallo Peter,

    Ik zag je berichtje op het prikbord. Ook ik ben veel met muziek bezig, speel piano en saxofoon. Misschien kunnen we het een en ander oefenen: met 2 handen keyboard spelen, sax en keyboard samenspelen… Ook mij lijkt dat erg leuk. Als je belangstelling hebt hoor ik het wel.

    Vriendelijke groet,

    Agnes

  • agnes

    Hallo Peter,

    Nog even een correctie op mn vorige reactie op je berichtje……Ik was vergeten mn email adres erbij te zetten. :

    avoerman50@hotmail.com

    Vriendelijke groet,

    Agnes

  • Peter

    Hallo Agnes,

    Leuk dat je reageerde op mijn oproep.

    Ik denk dat we verder het beste via de normale E-Mail kunnen werken, want dit is een openbaar forum.

    Je kunt mij bereiken via ijmuidensevriend@hotmail.com

    We pikken de draad daar op.

    Groeten,

    Peter