Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

klassiek orgel

  • K.V. "Obadja"

    Beste mensen,

    Langs deze weg zoeken wij voor onze vereniging een orgeltje, het liefst klassiek.

    Daar de kas het niet toelaat om een nieuwe te kopen, vragen wij of u hem gratis beschikbaar stelt. Ons huidige orgeltje, ca. 20 jr oud heeft het begeven.

    Graag zouden wij vernemen als u er 1 beschikbaar stelt. Hij moet verder wel in orde zijn, tevens moeten er bv ook geen tonen blijven hangen ofzo, ook hiervoor zijn niet de finaciele middelen voor. Wij zouden bijzonder verheugd zijn met een ander goed orgeltje. Ophalen in en rond de duin en bollenstreek is geen probleem.

    ( alles tussen Den Haag & Haarlem.)

    met vriendelijke groeten,

    de leiding van KV Obadja.

  • azalaia

    Hallo, ik lees dit nu pas. Ik heb een klassiek electronisch orgel Omegan 7100.

    Het heeft alleen 1 klein defect, en dat is dat er 1 toon ergens binnenin gesoldeerd moet worden. Die doet het dus niet.

    Het orgel heeft een dubbel klavier en vol pedaal en een brede bank.

    De laatste toon links doet het niet, dus ook niet van het voetpedaal, maar even solderen, en alles werkt weer.

    Waarschijnlijk zit er ergens stof waardoor een klein element is losgeraakt.

    Je kan me mailen als je interesse hebt om dot orgel op te halen. Ik woon in Amsterdam Centrum.

    Groeten van azalaia.